Pearkekeatsen 13.00 uur!

Zondag 6 mei organiseert kaatsvereniging Willem Westra het pearkekeatsen. Er wordt gekaatst met de harde bal én 1 van de regels is dat de vrouw "voor best" opslaat. Opgave is mogelijk tot donderdag 3 mei 20.00. Je kunt je aanmelden via de whatsapp op nr. 06-17363169 of via de website onder het "kopje" opgave. Tot zondag!

22 juli: Lytse Arumer Merke ledenpartij senioren

Zondag 22 juli a.s. organiseert kv Willem Westra in aanloop naar de Arumer Merke de Lytse Arumer Merke ledenpartij voor Senioren met "harde" én met zachte bal. We beginnen om 16.00 uur. Opgave is mogelijk onderaan deze pagina én via de whatsapp op nr. 06-17363169.                                                              Opgave tot donderdagavond 19 juli 20.00 uur.

Maandag 30 juli 2018 Arumer Merkepartij senioren

Zoals vanouds organiseert kaatsvereniging Willem Westra op de maandag van de Arumer Merke een kaatswedstrijd voor de seniorenleden. We starten 9 uur in diverse klassen. Opgave is mogelijk onderaan deze pagina én via whatsapp op nr. 06-17363169 (Tjerk Wijbenga) tot donderdagavond 19.00 uur!

Kaderdei federatie Wûnseradiel, Bolsward en Workum

Zaterdag 8 september vindt de Kaderdei voor de federatie Wûnseradiel, Bolsward en Workum plaats op sportterein de Bining in Arum. Deze kaatswedstrijd is voor bestuursleden, jeugdbestuursleden en commissieleden van alle verenigingen die vallen onder de federatie Wûnseradiel, Bolsward en Workum. Deze dag begint om 10 uur en er zal worden gekaatst met 3 verschillende lijsten. De kaatswedstrijd wordt afgesloten met een barbecue! Opgave is mogelijk tot woensdag 5 september 19.00 uur via de mail jsteigenga@home.nl.

Slotpartij Sietse de Vries seniorenledenpartij

Zondag 9 september organiseert kaatsvereniging Willem Westra de Sietse de Vries slotpartij. Aanvang: 13.00 uur Plaats: sportterein De Bining Opgave: via de website (zie onderaan deze pagina) of via whatsapp 06-17363169.