Updates en Uitslagen

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

- Openingsledenpartij 21 april 2024 -

Op zondag 21 april 2024 was het tijd om het kaatsseizoen te openen met de openingsledenpartij met zachte bal voor senioren. Waar de openingspartij voorgaande jaren op vrijdagavond werd georganiseerd, hebben we er dit jaar voor gekozen om dit op zondag te organiseren. De openingspartij werd dit jaar gesponsord door Bio Pleats Arum van de Familie Vlug, nogmaals dank voor de sponsoring!

Bij zowel de heren als de dames werd gekaatst in een winnaars- en verliezersronde. Met in totaal, bij beide, 8 parturen van 3 personen kwamen we op een totaal van 48 kaatsers. Door alle parturen is minimaal 2x gekaatst met een heerlijk weertje erbij.
Uiteraard hadden we deze partij ook wederom een gratis inleg weg te geven vanwege de FB like en win actie, deze is gewonnen door Janny Epema.

Graag willen wij alle vrijwilligers (perken leggen, opruimen, kantinepersoneel etc.), deelnemers en het publiek voor het wederom meewerken aan een geslaagd kaatspartij.

Als prijs hadden we deze partij cadeaubonnen van Bio Pleats Arum waarmee men o.a. heerlijk vlees kan aanschaffen.

Hieronder volgen de uitslagen:

Heren

- Gabriëlle Akkerman
- Jokelien Faber
- Anneke van der Wal

Sportieve groeten en graag tot de volgende keer!

De Ledenpartijcommissie
... Zie meerZie minder

- Openingsledenpartij 21 april 2024 -

Hieronder volgen de uitslagen:

Heren

- Gabriëlle Akkerman
- Jokelien Faber
- Anneke van der Wal

Sportieve groeten en graag tot de volgende keer!

De LedenpartijcommissieImage attachmentImage attachment+7Image attachment

Voor alle KVWW seniorenleden!

Zondag 21 april is het weer tijd om het kaatsseizoen af te trappen met een ledenpartij met zachte bal. Doe allemaal gezellig mee zodat we er een prachtige partij van kunnen maken!

Geef je snel op en vergeet niet om dit bericht te delen om kans te maken op gratis deelname.

We zien jullie graag allen zondag 21 april om 12:00 uur op sportpark de Bining in Arum.

Sportieve groeten,
de Ledenpartijcommissie
... Zie meerZie minder

Voor alle KVWW seniorenleden!

Sportieve groeten,
de Ledenpartijcommissie

‼️ Wijziging telefoon nr! Geef je dus op via het goede nummer‼️ ... Zie meerZie minder

‼️ Wijziging telefoon nr! Geef je dus op via het goede nummer‼️