Ledenpartij zachte bal

De eerste senioren partij op sportpark de Bining zit er op en wat was het gezellig! Waar het er een week van tevoren nog om spande of het door kon gaan, deden er uiteindelijk toch 15 heren en 14 dames mee. Een mooi aantal kaatser voor deze eerste partij die werd gesponsord door Oudbouwhandel Arum, waarvoor dank!

Tijdens de 1e omloop scheen het zonnetje lekker over het kunstgrasveld, waarna in de 2e omloop de lampen erbij kwamen.
In de 3e omloop zijn de finales (winnaars- en verliezersronde) gekaatst en rond 12 uur waren alle uitslagen bekend. Met behulp van vele aanwezigen is het veld opgeruimd, waarna men kon opwarmen in de kantine en de prijsuitreiking al gauw volgde.

Graag willen wij alle vrijwilligers (perken leggen, opruimen etc.), deelnemers en het publiek bedanken voor het wederom meewerken aan een mooie kaatspartij.

Hieronder volgen de uitslagen:

Heren

– Ilona Huitema
– Inez Bosch

Aankondiging:
De eerstvolgende ledenpartij die plaats zal vinden is de ‘Arum-Achlum partij, zondag 14 mei 2023. Bij voldoende opgave is er voor de dames ook een zachte bal categorie.

Volg allemaal ons instagramaccount en blijf op de hoogte van alle activiteiten: kv_willem_westra.

Sportieve groet en graag tot de volgende keer,

De Ledenpartijencommissie