‘Lytse Arumer Merke’ Groot succes!!!!

Afgelopen zondag, 24 juli 2022, heeft de derde ledenpartij voor senioren van dit jaar plaatsgevonden op sportpark de Bining in Arum. Een zeer geslaagde ‘Lytse Arumer Merke’ partij met prachtige weersomstandigheden 🌞🌡, mede mogelijk gemaakt door sponsor ‘Postma Bouw’ waarvoor nogmaals dank.

Een gezellige aanloop naar de Merke van aankomend weekend. Tijdens de 1e omloop kwamen de eerste kermisexploitanten het veld al op rijden, waardoor het Merkegevoel extra begon te kriebelen.

Met 13 heren parturen en 8 vrouwen parturen, kwam het totaal aantal op 56 kaatsers. Naast het mooie aantal deelnemers, kwam er door het heerlijke weertje en gezellige sfeertje ook nog best wat publiek op de partij af. Al met al een gezellige en geslaagde dag!

De gratis deelname via de FB-deelactie is gewonnen door: Geanne Faber.

Graag willen wij alle vrijwilligers (perken leggen, opruimen etc.), deelnemers en het publiek bedanken voor het wederom meewerken aan een mooie kaatspartij.

Ook de inwendige mens ging op deze dag niet voorbij. ‘Herberg de Gekroonde Leeuw’ verzorgde met een mobiele bar de koele drankjes en ‘Cafetaria It Skil’ verzorgde lekkere snackjes. Dank voor het mede mogelijk maken van deze mooie dag.

Daarnaast een speciaal bedankje voor ‘Grandcafé De Reus Harlingen’, zij hebben alle prijzen verzorgd en deels gesponsord. Alle prijswinnaars kunnen genieten van een heerlijk hapje/drankje bij dit nieuwe, gezellige Grandcafé in Harlingen.

Hieronder volgen de uitslagen:

Heren:

– Baukje Cornelisse
– Lutske Bruinsma
– Jena Yntema

Naast bovenstaande prijzen, viel er deze partij tussendoor ook nog iets te winnen. Halverwege de 2e omloop werd er omgeroepen dat er een prijs voor de 1e bovenslag bij de heren en dames, deze prijzen werden gewonnen door:

• Heren; Jildert Wijbenga
• Dames; Baukje Cornelisse

Aankondiging:
De eerstvolgende ledenpartij die plaats zal vinden is de ‘Merke Partij’, komende maandag 1 augustus 2022. Bij voldoende opgave is er voor de dames ook een zachte bal categorie.
Je kunt je nog tot en met komende donderdag 28 juli 20.00 uur opgeven via onderstaande opties:

• Telefoonnummer: 0625506723
• Emailadres: ikkaatsmeekvww@hotmail.com

Volg allemaal ons nieuwe instagramaccount en blijf op de hoogte van alle activiteiten: kv_willem_westra.

Sportieve groet en graag tot de volgende keer,

De Ledenpartijcommissie