Updates en Uitslagen

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Voor alle KVWW seniorenleden!

Zondag 21 april is het weer tijd om het kaatsseizoen af te trappen met een ledenpartij met zachte bal. Doe allemaal gezellig mee zodat we er een prachtige partij van kunnen maken!

Geef je snel op en vergeet niet om dit bericht te delen om kans te maken op gratis deelname.

We zien jullie graag allen zondag 21 april om 12:00 uur op sportpark de Bining in Arum.

... Zie meerZie minder

de Ledenpartijcommissie

‼️ Wijziging telefoon nr! Geef je dus op via het goede nummer‼️ ... Zie meerZie minder

‼️ Wijziging telefoon nr! Geef je dus op via het goede nummer‼️